Mijn adres

Postbus 8015

6060 AA Posterholt

 
 
Maak een afspraak
06 51866742
 
Stuur een e-mail
miranda@jeurissenbewindvoering.nl
 
 
stuur een bericht

06 51866742

 

Thuisadministratie/PGB beheer

Thuisadministratie

De Nederlandse samenleving is de afgelopen jaren sterk veranderd. De overheid trekt zich steeds verder terug en doet een steeds groter beroep op de zelfredzaamheid van burgers. Van hen wordt verwacht dat ze zelf hun boontjes kunnen doppen. Intussen wordt de wet - en regelgeving steeds ingewikkelder.

Banken , overheidsinstellingen en bedrijven bieden hun dienstverlening vaak alleen nog via internet aan. Gezinnen en families worden kleiner; er zijn steeds meer alleenstaanden en ouderen.

Een groeiende groep mensen is niet meer in staat om deze ontwikkelingen bij te benen. Het lukt hen daardoor niet (meer) om zelfstandig hun administratie thuis op te zetten en bij te houden.

Ik zie deze ontwikkelingen ook en maak me er zorgen over. Daarom biedt Jeurissen Bewindvoering naast beschermingsbewind ook thuisadministratie aan.

Een goede thuisadministratie zorgt voor inzicht en overzicht in de eigen financiën.

Inzicht en overzicht zijn onmisbaar om het ontstaan van betalingsachterstanden en schulden te voorkomen.

Jeurissen Bewindvoering biedt verschillende vormen van thuisadministratie aan. U bepaalt zelf welke hulp u nodig heeft, hoe veel en hoe lang.

U kunt mij eenmalig inschakelen om een goede financiële administratie op te zetten. Ik neem dan samen met u alle stukken door, we bekijken welke stukken er weg kunnen of nog bewaard moeten worden en we zetten een goed bewaarsysteem op, afgestemd op uw wensen.

Heeft u voor een langere periode ondersteuning nodig bij het bijhouden van uw administratie? Dan is het mogelijk om mij een paar keer per jaar te laten komen. Hoe vaak ik bij u langs kom, bepaalt u zelf.

Ik kan u ook ondersteunen bij andere zaken, zoals het doornemen van de post, uitleggen van brieven, het invullen van formulieren, het aanvragen van kwijtscheldingen, uitkeringen, tegemoetkomingen of vrijstellingen, het controleren van betalingen en ontvangsten, internetbankieren, contact opnemen met instanties, het verlengen of opzeggen van abonnementen of periodiek een overzicht van inkomsten en uitgaven opstellen.

Tarieven

Alle tarieven zijn incl. 21% BTW

Kennismakingsgesprek: gratis

Eenmalig opzetten van administratie: 65,00 incl. materiaal en reiskosten

- Gezamenlijk doornemen van de stukken

- Bepalen wat weg kan en wat nog bewaard moet worden

- Opzetten van een bewaarsysteem en het ordenen van de stukken volgens dit systeem

Onderhoudsabonnementen: € 30,00 (max. 1 uur) incl. reiskosten




PGB aanvraag en beheer

Deze dienst is binnenkort beschikbaar.